Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Resepi Kek Sponge Vanilla

Resepi kek sponge ini dia baru kongsi di fb beberapa jam lalu. Resepi kek sponge mix vanilla halaman idresep ini menampilkan 30 resep yang terkait dengan resepi kek sponge mix vanilla yang bisa ditemukan dibawah ini.

Pin On Resepi Azlina Ina

Jus pisang mix milk chocolate.

Resepi kek sponge vanilla. Salamm semua lewat lah masukkan n3 mana taknya jam 10 lebih baru sesi pengambaran berlaku. Kek ini bila dimakan selepas beberapa jam mula terasa moist. Kan penyediaan kek span vanilla ni sangat senang.

Aku bercadang nak cuba buat nanti. Sedap bagi mereka yang suka kek sponge tapi saya lebih menyukai kek yang sedikit padat dan lembab. Kek ni cuba basic sponge cake tapi jenis ada pemantap atau ovallate.

Kek ni asalnya mat dapat dari buku alex goh. Yang pasti ikut selera nak makan apa. Lain kali saya akan cuba menggunakan resepi ini tetapi diadun cara penyediaan kek biasa.

Pejam mata manja sikit dah boleh baking. Biasanya kek ini ada yang memanggil sponge cake. Jadi aku perturunkan secara ringkas di sini resepi yang di beri oleh azlina ina ini untuk memudahkan aku menyalin kembali resepi ini nanti.

Darinya anda boleh buat kek yang disalut buttercream atau apa2 jenis lagi ikut kreativiti. Berikut ini adalah kumpulan resep masakan mengenai. Saya sangat menyukai kek ini bahkan saya sanggup makan sampai 1 pinggan besar.

Assalammualaikum kek span vanilla simple dan mudah sponge cake masa bulan puasa macam ni lagi lagi musim pkp ni banyak resepi nak kena cuba. Anak anak saya pulak suka tekstur kek seperti ini. Taklah nanti tercari cari apabila sudah bersedia nak buat kek ini nanti.

Resepi kek sponge mix vanilla.

Pin On Kek Cakes

Pin On Airtangan Azlina Ina

Pin On Yummy Resepitotry

Pin Di Mufin Cupcake Cake Cooking Fanpage

Cheese Cake Leleh Vanilla Cake Baking Recipes Cake Recipes Japanese Cheesecake Recipes

Pin On Sponge Chiffon Cakes

Pin On Paradise Of Food

Basic Sponge Cake Cake Recipes Cake Frosting Recipe Cake Baking Recipes

Pin On Azlita Masam Manis

Pin On Resepi Azlina Ina

Resepi Terbaik Azlina Ina Cake Recipes Savory Dessert Butter Cake

Pin Di Corak

Tiramisu Sponge Cake Cake Recipes Layer Cake Recipes Cake Receipe

Resepi Kek Keju Kek Cheese Leleh Topping Cheese Kek Span Mudah Kek Span Minyak Cake Pinterest Cream Cheeses Cheese And Cheesecakes

Resepi Kek Butter Cheese Sedap Sukatan Cawan Kek In 2019 Butter Cheese Butter Cheese

Pin On Mufin Cupcake Cake Cooking Fanpage

Pin On Resepi Cake Azlina Ina

Pin Di Biskut

Pin On Cakes N More Cakes


Posting Komentar untuk "Resepi Kek Sponge Vanilla"